SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Jól teljesítenek a TV2 Csoport kábelcsatornái

Dátum: 2015-05-06 17:53:01   |  hír
Szerző: dorka
Minden eddiginél jobban teljesítenek ugyanis a TV2 Csoport tematikus csatornái, együttesen már közel 5 százalékos közönségarányt birtokolnak.

A PRO4 és a FEM3 saját nézettségi csúcsokat döntenek, miközben másfélszeresére növelték közönségarányukat. A SuperTV2 stabil növekedést mutat hónapról hónapra.

2015 áprilisában, a 18-49-es célcsoportban átlagosan a nézők 4,6 százaléka (SHR 4,6%) választotta a TV2 Csoport valamelyik tematikus csatornáját. Ezzel a SuperTV2, FEM3 és PRO4 együttesen több mint 30 százalékos növekedést ért el havi átlagos közönségarány tekintetében a 18-49-es célcsoportban, 2014 szeptemberéhez viszonyítva.

2015 áprilisának utolsó hetében, a TV2 Csoport elsősorban férfiakat célzó tematikus csatornája, a PRO4 fennállásának eddigi legmagasabb heti átlagos közönségarányát érte el teljes napon, a 18-49 évesek (SHR 1,35%) és 18-49 éves férfiak (SHR 1,65 %) körében egyaránt. Ezzel egy időben főműsoridős heti átlaga az idei év legjobbja volt, szintén mindkét célcsoportban (SHR 1,33% és SHR 1,54%). Az elmúlt hét hónap teljesítményét nézve, a csatorna másfélszeresére növelte átlagos közönségarányát a 18-49-es célcsoportban, ami 2015 áprilisában SHR 1,1% lett, a korábbi SHR 0,7%-hoz képest. Az eredményhez nagyban hozzájárultak a napi sorozatpremierek, mint a Continuum vagy a Bukott angyalok, melyek Magyarországon először a PRO4-en láthatók, de a Csillagkapu és a 22-es körzet is sok férfi nézőt vonz a csatornára.

Ugyanezen a héten, a főleg női tartalmakat sugárzó FEM3 az idei év legmagasabb heti átlagos közönségarányát produkálta főműsoridőben, 18-49 évesek (SHR 1,31%) és 18-49 éves hölgyek (SHR 1,54%) körében egyaránt. Az elmúlt hónapok eredményeit tekintve, a csatorna közel másfélszeresére növelte közönségarányát, ami 2015 áprilisában SHR 1,3% lett, a korábbi SHR 0,9%-hoz képest a 18-49-es célcsoportban. A fiatal hölgyeket célzó csatornán kiemelt szerepet kap a FEM3 Café, mely minden hétköznap délelőtt élőben jelentkezik, vagy az esti “csajos” műsorblokk 17 órától, benne a Nagy Házalakítással és a Mesterszakács titkaival. A lifestyle-vonalon túl pedig az Uralkodónő 2. évada és a Haláli testcsere című sorozat érdemel említést; előbbi egy fiataloknak szóló kosztümös történelmi vígjáték-sorozat, míg utóbbi napjainkban játszódik és egy fiatal lányról szól, akit más testében érnek különféle bonyodalmak.

A SuperTV2 szintén stabil növekedést mutat az elmúlt hónapokban, 2015 áprilisában SHR 2,2%-os átlagos közönségarányt tudhatott magáénak a 18-49-es célcsoportban. A prémium szórakoztatást a hétvégi felső kategóriás mozifilmek és a Lángoló Chicago című sorozat képviseli, de természetesen az Éden Hotel kísérőműsora, az Éden Éjjel, valamint a taktikai reality aktuális részének kitakarás nélküli változata, a Tabuk Nélkül is a csatorna programkínálatát gazdagítja.



Hozzászólások

comments powered by Disqus