SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

1,5-szer annyi a reklám, mint tavaly

Dátum: 2010-08-11 09:09:54   |  
Másfélszer annyi reklámot adtak idén eddig a televíziók, mint 2009 első félévében. Naponta 21 perc reklámot nézünk meg, és 3699 különféle szpot került adásba – derül ki a Nielsen jelentéséből, írja a kreartiv.hu.

A Nielsen közönségmérése 2010-ben 34 csatorna szpotadatait tartalmazza, a jelentés pedig rámutat, hogy a teljes piacon a megjelenések száma másfélszeresére nőtt, a blokkok száma és a sugárzott hossz pedig néhány százalék híján szintén ötven százalékos növekményt mutat. A listaáras költések a Nielsen szerint tizenöt százalékkal nőttek. 

 

2010-ben a teljes piacot tekintve 1 406 861 darab reklám ment le a magyar tévécsatornákon, a Nielsen ezt a számot év végére hárommillió körülire várja. A sugárzott reklámidő 9600 órát tett ki, ami 400 napnyi folyamatos reklámsugárzást jelentene.  

 

Az egy főre jutó reklámnézési idő a teljes lakosságban 21 perc 17 másodperc, az ötven feletti korosztályban pedig közel fél óra.

A hír folytatása: ITT

Forrás: kreativ.hu



Hozzászólások

comments powered by Disqus