SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

A 3D bukás lehet Angliában

Dátum: 2011-06-20 20:53:26   |  
Hiába tesz meg mindent a Sky, a Virgin és a BBC a 3D népszerűsítése érdekében, a legújabb kutatások szerint nem fogja érinteni a brit piac főáramlatát.
A cseppet sem bíztató hírekkel az Informa Telecoms & Media szolgált, hozzátéve, úgy tűnik, a 3D egy olyan iparág lesz, amely összeroppan a saját magával szemben támasztott elvárások súlya alatt. A BBC szabadon fogható szolgáltatást indított a wimbledoni torna idejére, amely az újságok címlapjaira került, mégis elképzelhetetlennek tűnik, hogy mindez a hírverés és ennek a hatása az eladásokon is látszódjon.

Az Informa nem remél túl sok jót, mert bár 2010-ben az otthonok mintegy 90%-a 3D ready TV-szettel rendelkezett és aktív felhasználó volt, 2016-ra a 11 millió otthon kevesebb, mint fele fog rendszeresen nézni 3D-s tartalmakat. A 2010-es magas előfizetői arány egyrészt a korai lelkesedésnek és azoknak a szolgáltatóknak köszönhető, akik ingyenes tartalmakat kínáltak. Az Informa úgy gondolja, a 3D kihasználtsága csökkenni fog az otthonokban, és a nagyobb rendezvényekre korlátozódik, amikor újdonság erejével hat. Azok, akik új 3D-s szetteket vásárolnak majd, nem lesznek különösebben érdekeltek a tartalomban, így az aktív felhasználók száma csökken.

Hiába tehát a szolgáltatók próbálkozása, a nézők részéről a fogadtatás vegyes. „Bár a közönség reakciója vegyes, - köszönhetően a tartalom hiányának és annak az egyszerű ténynek, hogy a nyilvánosság nem fogadta be az új tévézési élményt -, sokan fogják élvezni és így-vagy úgy, de mindenütt jelen lesz.”

 

Forrás: rapidtvnews.com

sat.hu



Hozzászólások

comments powered by Disqus