SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
A „csatlakoztatott TV”-piacnak stratégia kell |
Dátum: 2011-05-29 22:16:41 | |
A Capablue web-TV-vel foglalkozó elemző cég riportja szerint a connected TV-kben, azaz az internethez csatlakoztatott televíziókban nagy lehetőség rejlik, ennek ellenére az ipar még gyerekcipőben jár. |
![]() A Capablue úgy véli, a csatlakoztatott TV-k piaca gyorsan fejlődik, és a műsorszolgáltatóknak olyan rugalmas stratégiákat kell kialakítani, amely lehetőséget ad a számukra, hogy reagáljanak a változó technológiai és fogyasztói viselkedésekre. Úgy véli, ezek a tévék, különösen pedig a VoD szolgáltatás (video, amikor akarom…), a tartalomtulajdonosok számára gyors és egyszerűen telepíthető megoldásokat kínálnak alacsony költségen, alacsony kockázat mellett egy olyan piacon, amely nem igényel egyéni befektetést az alkalmazások fejlesztésében. Az elemző azt állítja, hogy a video lejátszó és a honlap személyre szabhatósága tartogat olyan lehetőségeket, amely a tartalomszolgáltató és a néző között elmélyíti a kapcsolatot, az interaktivitás, a játékok, kvízek és felmérések segítségével. Azonban figyelmeztet, hogy korlátozza a nézők számát a minőségi tartalom vélt hiánya, a fogyasztóknál tapasztalható zűrzavar, és a gyenge sávszélesség, ami bizonyos területeken tapasztalható, ami csökkenti a minőségi élményt. Forrás: rapidtvnews.com sat.hu
|
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |