SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
A Music Television idén is a világ legértékesebb médiamárkája |
Dátum: 2007-08-23 17:57:59 | |
A Business Week, üzleti hetilap minden évben összeállít egy brand listát a márkaértékek alapján. A lista élén természetesen az a brand szerepel, ami a legtöbb értéket képviseli a világpiacon, azaz egy esetleges márka értékesítésnél a legtöbb pénzt lehetne elkérni érte. Ahogy az elmúlt években, idén is a Coca Coca szerezte meg az előkelő első helyet, ismételten megelőzve ezzel a Microsoft-ot és az IBM-et. |
A média brandek közül sem okozott meglepetést a győztes. 2007-ben nyolcadik egymást követő évben ismét az MTV lett a világ legértékesebb média márkája. A világ összes brandje között az MTV az 52. helyet szerezte meg, így a márkaérték 2006-hoz képest 4%-kal 6,9 milliárd dollárra nőtt. A zenecsatorna első helyezése annak is köszönhető, hogy globális médiamárkáról van szó, amely folyamatosan terjeszkedik. Októberben elindul az MTV hazai adása is, így végre magyar nyelven élvezhetik a legjobb zenetévét a hazai nézők.
A világ 100 legjobb brandjéről kiadott listát részletesen itt tekinthetjük meg |
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |