SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Az előfizetők 65,4 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatást

Dátum: 2013-06-26 09:00:00   |  hír
A megközelítőleg 4,1 millió magyarországi háztartásban több mint 3,3 millió előfizetéses televíziós szolgáltatást vesznek igénybe. A fennmaradó közel 800 ezer háztartás túlnyomó zömében a tető- vagy szobaantennával fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású adásokat néznek. - derül ki az NMHH gyorsjelentéséből.

A digitális előfizetéseken belül májusban 906 ezerről 916 ezerre nőtt a kábeltelevízióra vagy IPTV-re előfizetők száma. A vezeték nélküli (jellemzően műholdas) szolgáltatást 920 ezren vették igénybe, a MinDig TV Extra szolgáltatásnak pedig 96 ezer előfizetője volt a hónap végén.

A vizsgált hónapban, a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók adatai szerint, 30,8 százalékról 31 százalékra nőtt a digitális kábeltévére vagy IPTV-re előfizetők aránya. A vezeték nélküli előfizetések részesedése kis emelkedés után, májusban 34,4 százalékon állt. Az analóg kábeltelevíziós szolgáltatásra előfizetők aránya 34,6 százalékra csökkent.

- See more at: http://nmhh.hu/cikk/159185/Majusban_a_gyorsjelentesben_szereplo_szolgaltatok_elofizetoinek_654_szazaleka_vett_igenybe_digitalis_szolgaltatasokat#sthash.IMIMniQj.dpuf

A digitális előfizetéseken belül májusban 906 ezerről 916 ezerre nőtt a kábeltelevízióra vagy IPTV-re előfizetők száma. A vezeték nélküli (jellemzően műholdas) szolgáltatást 920 ezren vették igénybe, a MinDig TV Extra szolgáltatásnak pedig 96 ezer előfizetője volt a hónap végén.

A vizsgált hónapban, a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók adatai szerint, 30,8 százalékról 31 százalékra nőtt a digitális kábeltévére vagy IPTV-re előfizetők aránya. A vezeték nélküli előfizetések részesedése kis emelkedés után, májusban 34,4 százalékon állt. Az analóg kábeltelevíziós szolgáltatásra előfizetők aránya 34,6 százalékra csökkent.

A teljes becsült piacra vonatkozóan és valamennyi technológiát figyelembe véve a UPC a piacvezető, piaci részesedése 26,5 százalék, a második a Magyar Telekom, amelynek piaci részesedése 23,3 százalék, a harmadik a DIGI, piaci részesedése a vizsgált hónapban 23,1 százalék volt.

A vezeték nélküli szolgáltatásokat a gyorsjelentés teljes körűen lefedi. Ebben a szegmensben a piacvezető DIGI részesedése 33,9 százalék, majd a Magyar Telekom következik 29,4 százalékkal, a harmadik hely a UPC-é, részesedése pedig 24,9 százalék. A MinDig TV Extra részesedése 9,5 százalék a Hello Digital szolgáltatás 2,4 százalékon áll május végén.

A teljes hír ITT olvasható

Forrás: NMHH



Hozzászólások

comments powered by Disqus