SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Az Ericsson giga felmérése a növekvő nézői igényekről

Dátum: 2010-08-25 23:06:06   |  
A nézők választható esti programra, reklámmentes filmekre és számítógéppel összekapcsolt TV-re vágynak.70% már ma is az idő-eltolásos funkcióval heti rendszerességgel.

Az Ericsson Fogyasztói Laboratóriuma reprezentatív felmérése hét terület bevonásával, összesen 3 millió ember on-line megkérdezésével készült, szerepel benne: Kína, Németország, Spanyolország, Svédország, Tajvan, az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok "véleménye".

Az eredmény a különböző extra szolgáltatások iránti növekvő igényt támasztja alá. A megkérdezettek 93% ma is hagyományos tévét néz, és nem internet TV-t. Az idő-eltolás lehetőségével azonban 70% él heti rendszerességgel, 50% valamilyen interneten alapuló on-demand, azaz műsorválasztásos szolgáltatást is használ. „Az emberek egyértelműen növelik on-demand szolgáltatás felhasználásukat. A mi megy most a TV-ben? állapotról afelé mozognak, hogy mit szeretnék nézni ma?” – nyilatkozta az egyik tanácsadó.
 

Több mint 50% szeretné, hogy számítógépe össze legyen kötve a TV-jével, mivel az online tartalomhoz mindenki hozzáfér, és például a You Tube-ra feltöltött film megjeleníthetővé válik a televízión. 70%-ot motiválja, hogy nagyobb kijelzőn élvezhesse a letöltött tartalmat, 67% szeretné kényelmesebben nézni azt, 52%-ot foglalkoztat, hogy a TV készülék előtt másokkal együtt nézheti az online műsort, 47% szeretne a televízión képeket mutogatni ismerőseinek.

Hogy mik a legfontosabb tulajdonságai egy TV szolgáltatásnak? Legyen egyszerű használni, jó minőségű, választáson alapuló, reklámmal történő megszakítások nélkül.

Forrás: broadbandtvnews.com
sat.hu

 

 



Hozzászólások

comments powered by Disqus