SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
Az Origo Zrt. együttműködést írt alá a Viacommal |
Dátum: 2015-04-21 19:58:15 | hír Szerző: dorka |
2015 májusától az Origo Adnetwork hálózata a Vivatv.hu, a Mtv.co.hu, a Comedycentral.hu, a Nickelodeon.hu és a Paramountchannel.hu oldalakkal bővül. |
A minőségi tartalomszolgáltatókat összefogó Adnetwork hálózat újabb, fiatalokat elérő oldalakkal bővült. A Viacomhoz tartozó zene és humor tematikára épülő, 15-29-es és 18-49-es korosztályt megcélzó weboldalak havonta 9,7 millió oldalletöltést és 420 ezer videóindítást generálnak. A legnagyobb látogatottságú Viacom oldal a vivatv.hu, amelynek elérése évről évre 9%-kal bővül. A márkák közösségi médiás feliratkozásai Facebookon 1 millió fölött, Twitteren 140 ezer fölött járnak. „Az együttműködés megvalósulásával az Origo Zrt. tovább erősödik a fiatalok elérésében. A zenei tematikával azt a 15-24 éves korosztályt szólítjuk meg az eddiginél is hatékonyabban, ami hagyományosan kihívást jelent a nagy online kiadók számára. – jelentette ki Somodi Hajnalka, az Origo Zrt. marketing és kommunikációs vezetője. – A Commedy Central ma Magyarország egyik legfontosabb humor fóruma, nagyon büszkék vagyunk arra, hogy az online felülete az Adnetwork hálózat részévé vált. Az újdonságok iránt nyitott, városi, véleményvezér közönséget könnyedebb, prémium tartalommal érjük el ezen keresztül. „A Viacom 3-tól 49-ig minden korosztályt lefedő portfóliójában sok olyan fiatalos szórakoztató tartalom található, melyekhez - jellegüknél fogva - igyekszünk nagyon markáns digitális exkluzív tartalmakat is gyártani. Ezért is nagy öröm a számunkra ez a hosszú távú együttműködés, mely egyrészt az erre való igény meglétét, törekvésünk létjogosultságát támasztja alá, valamint hozzájárul a lehetőségek maximális kiaknázáshoz is.” – mondta Lakinger József, a Viacom régiós marketing- és kommunikációs igazgatója. |
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |