SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Bajban a kábel TV?

Dátum: 2011-09-25 19:19:12   |  
A CTAM Eurosummit 2011-en, az egyetlen kizárólag a kábelipar képviselőinek szánt európai konferencián a résztvevők azt latolgatták, mennyire súlyosak a fenyegetések, melyek a kábelszakmát sújtják, és hogyan lehetne megakadályozni a negatív tendenciát. Lássuk, milyen javaslatokkal álltak elő a szakértők.
Michelle Novak, a Convergys stratégiai és fejlesztési igazgatója, valamint Phyllis Harris a Microsoft általános kommunikációs és média menedzsere megpróbált válaszokat találni a kérdésekre. A szakértők elsősorban a szakmán belül szükséges együttműködésre hívták fel a figyelmet.

„Nem számítottunk a közösségi média elterjedésére, ami ráadásul csak egy következmény. Egyre nagyobb és töredékesebb a közönségünk, hat milliárd ember a világon, akik között a felhasználók által generált és szerkesztett tartalom iránti robbanásszerű igény tapasztalható. Hogyan tudunk újdonságot nyújtani? Egy olyan felhőt akarunk létrehozni, ami a kábeles szakma számára jelentene platformot.” A felhő egy olyan számítástechnikai megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók számos alkalmazást elérjenek egy távoli kiszolgáló adatközpontjából.

Novak elmondta, hogy a hagyományos kábeltévés értékek megváltoztak, a videó jelentette a mérföldkövet, ami miatt ma a kábel inkább továbbító, mint újdonságok kezdeményezője. Az IPTV megváltoztatta a piacot, a műholdas TV pedig még mindig a kábel versenytársa. „Egyszóval a videó és kábel TV aranykora már rég véget ért, de még mindig vannak lehetőségek.”

Annak is eljött az ideje, hogy újradefiniálják a kapcsolatot a vásárlókkal, véli Novak: „Ne hívjuk többet ügyfélnek az ügyfelet. Vegyünk példát a Disneyről, ők embereknek hívják azokat, akik a parkjaikat látogatják, és úgy kezelik őket, mint a család tagjait. Igen, a kábel egy eszköz, de egy ember is áll mögötte. Minél többet tudsz meg a vásárlódról, annál jobban fog kedvelni téged. A kábelszakmának most arra kell koncentrálnia, hogy közelebb kerüljön az ügyfelekhez. Arra van szükség, hogy létrehozzuk a kötődés élményét.”

Forrás: broadbandtbnews.com

 



Hozzászólások

comments powered by Disqus