SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
Dr. Csernus otthagyta a Viasatot |
Dátum: 2004-09-04 13:01:06 | Szerző: postatib |
Csernus Imre botrányos körülmények közt a Viasat3 őszi műsorstruktúráját ismertető sajtótájékoztatóján jelentette be, hogy megválik a csatornától. A televíziós pszichológus megvárta, hogy bejelentsék, műsora hétfőtől új részekkel jelentkezik, majd felállt, és a Dr Csernust gyártó Papírtigris Produkciós Iroda munkatársával és egy ügyvéddel együtt a sajtó képviselői előtt átnyújtotta hivatalos felmondását a Viasat3 vezérigazgatójának, Kocsis Attilának. |
\"A Viasat3 tegnap egy faxban jelezte, hogy felbontja a Papírtigris Produkciós Irodával kötött szerződését, és leveszi a Dr. Csernust\" - mondta el a pszichiáter, aki jelezte, hogy a csatorna ugyan felajánlotta, hogy új szerződést köt vele, de ő nem él ezzel a lehetőséggel.
\"Remélem, hogy lesz olyan televíziós csatorna, ahol emelt fővel folytathatom a munkát\" - mondta Csernus Imre, majd távozott a sajtótájékoztató helyszínéről. \'Szembeköpném magam Az Index felhívta a sajtótájékoztató után Csernus Imrét, aki érdeklődésünkre elmondta: csütörtökön a Viasat3 egy faxban felmondott a Csernus produkciónak. Az iroda és Csernus ekkor egy médiajogászhoz fordult, aki megállapította, hogy a felmondás érvénytelen. A faxon az is szerepelt, hogy a csatorna egy új műsort tervez az orvossal, de mint Csernus elmondta, az új műsor koncepciójáról semmi nem derült ki, és egyébként sem emlékszik a fax minden részletére. Csernus elmondta, hogy mivel a felmondás jogszerűtlen volt, de helyzete a csatornánál ellehetetlenült, ezért inkább ők mondtak fel. \"Mi eredetileg úgy mentünk el a sajtótájékoztatóra, hogy ott majd felmondanak nekünk, ezzel szemben a Viasat3 azt a látszatot keltette, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Fölháborítónak tartom, hogy a Viasat3 a saját sajtótájékoztatóján nem vállalja be saját döntését. Nekem ekkor durrant el az agyam. Hitelem érdekében kötelességemnek éreztem, hogy tájékoztassam az embereket a valós helyzetről. Szembeköpném magam, ha nem reagáltam volna\" - mondta Csernus Imre. A pszichiáter a közeli jövőre vonatkozó kérdésekre - mint mondta - egyelőre nem tud nyilatkozni. Nem volt bajuk vele A sajtótájékoztatón újságírói kérdésre Kocsis Attila, a csatorna vezérigazgatója elmondta, hogy ugyan Csernus Imre a Viasat3 egyik legismertebb, legmarkánsabb arca volt, de műsora nem tudta ezt az ismertséget nézettségé konvertálni. \"A dinamikusan fejlődő csatorna többi műsorához képest a Dr Csernus már nem ért el kimagasló nézettséget\" - mondta el Kocsis, aki szerint a csatorna vezetésének nem volt tartalmi kifogása a műsorral kapcsolatban, éppen ezért szerették volna az adónál tartani Csernust, csak naponta jelentkező műsor helyett egy heti rendszerességű új műsort képzeltek el a pszichiáter számára. \"Számítottunk, hogy Csernus Imre valami hasonló látványos akcióba kezd majd, és bár ez még talán most nem látszik, de úgy véljük, hogy ez a későbbiekben még a csatorna javára válik\" - tette hozzá Csernus nélkül A sajtótájékoztatón a Viasat3 ismertette új, őszi műsorstruktúráját, és új műsorait. Új valóságshow-val jelentkezik a csatorna, a Szupermodell leszek című amerikai műsort a szupermodell, Tyra Banks vezeti, és a műsorban tizenkét lányt követ majd a kamera, akik mind a kifutóra vágynak. Emellett a csatorna műsora tűzi a Kés alatt című amerikai szappanoperát, amely az egyik legnépszerűbb sorozat az Egyesült Államokban. A Viasat3-on látható ezenkívül majd hétről hétre a Bajnokok Ligája is. A Viasat egyetlen új, saját gyártású műsora a Fitt Akták lesz, amelyben Pesuth Rita és a kamerák előtt még újonc Illés Gabriella adnak majd életvezetési és fitness tanácsokat, azoknak akik elégedetlenek alakjukkal, és egészségesebben szeretnének élni. Növekvő nézettség Folyamatosan növekednek a Viasat3 reklámbevételei, emelkedik a csatorna nézettsége - mondta el Kocsis Attila vezérigazgató. 2002-höz képest \"évente duplázni tudjuk hirdetési bevételeinket\" - közölte konkrét bevételi adatok említése nélkül, felidézve ez év eleji jóslatát, hogy \"2004 a Viasat éve lesz\". Nézettségi adataik \"töretlen fejlődéséről\" beszámolva a vezérigazgató megemlítette, hogy az első félévben 4,3 százalékos átlagos közönségarányt ért el az adó, míg júliusban 5,6 százalékos volt a hirdetők által előnyben részesített 18-49 éves korosztályban kimutatott kereskedelmi közönségarányuk. forrás: www.index.hu |
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |