SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Új arculatot kapnak a prémiumcsatornák

Dátum: 2006-06-16 16:08:48   |  
Chris Wronski, a Zone Vision Networks elnöke bejelentette a vállalat és a tulajdonában lévő csatornák arculatváltását. Mivel a társaság már jó ideje meghatározó tényező az ázsiai, latin amerikai, európai, afrikai és közel-keleti piacokon, a média új kihívásaival a vállalat ezentúl egy új, minden márkáját átfogó névvel, Zonemedia-ként néz szembe. A cég a Liberty Global tartalmi divíziójához tartozó chellomedia részét képezi.
Az arculatváltás következtében minden csatornához új képernyős és képernyőn kívüli média- illetve grafikai csomag készült. Megváltoznak a logók, a csatorna-azonosítók, a különböző prezentációs és navigációs segédeszközök.

\"A név- és arculatváltás az elmúlt évek üzleti fejlődéseit hivatott tükrözni, amelynek keretében új kábeltelevíziós csatornákat indítottunk, valamint web és WAP oldalakat alakítottunk ki\" - mondta Chris Wronski.

A Zonemedia arculat bevezetése június végén egyben a csatornák új logóinak és neveinek a megváltozását is jelenti, így a Reality TV-t ezentúl Zone Realitynek, a Club csatornát Zone Clubnak, a Romnaticát Zone Romantica-nak, az Europa Europa csatornát pedig Zone Europa-nak hívják.

Fontos megemlíteni, hogy a Zonemedia név bevezetésével mind a műsorszórás tartalmi része, mind pedig a műsorterv, és a célközönség is változatlan marad.

Az arculatváltás feladataival a Zonemedia a nemzetközileg elismert márka- és kommunikációs ügynökséget, a Kemistry-t bízta meg. Ők tervezték az arculati elemeket és alakították ki a vizuális stratégiát. Emellett a Kemistry alkotta meg az összes nyomtatásban és képernyőn megjelenő grafikai elemet is, amelyek az új márkát megújult, és modern hangulatot tükrözve erősítik majd.

Andrew Kidger, a Zonemedia On-Air elnökhelyettese hozzátette: \"Elégedettek vagyunk az új külsőnkkel, mely a jövő hónaptól az egész világon bevezetésre kerül. Úgy gondoljuk, hogy az új Zone márkanév egy igazán egységes identitást kölcsönöz csatornáinknak. A továbbfejlesztett és korszerűsített design nagyobb hangsúlyt fektet a képernyőn való megjelenésre, amely reméljük, erősíti majd a márkajelenlétet, és a jövőben még több üzleti lehetőséget biztosít a vállalat számára.\"

Graham McCallum, a Kemistry egyik alapítója és kreatív vezetője elmondta: \"Az egykori Zone Vision több csatornát is magába foglalt, melyek mindegyike saját identitással rendelkezett. A kihívás az volt, hogy egy meghatározó, fogyasztó-központú márkát hozzunk létre, s ezáltal megerősítsük, illetve egységesítsük ezeket a csatornákat, miközben hagyjuk, hogy önállóan is kifejezhessék saját identitásukat. Az új arculat a költséghatékony, jövőbeli terjeszkedést is lehetővé teszi. A Zone \"golyó\" adja az új arculat alapját. Ez egy szemhez hasonló forma, amely rögtön azonosítja a Zonemedia családhoz tartozó csatornákat. A képernyőre egy új grafikai csomagot fejlesztettünk ki, melynek lényege, hogy minden csatorna megőrizheti egyedi jellegzetességeit. A nyomtatott médiában, valamint minden lehetséges marketing és üzleti-kommunikációs eszköznél alkalmaztuk az új márka-identitást.\"

Az arculatváltás további kreatív és logisztikai média-hátterét a londoni székhelyű Fig Jam Marketing Kft biztosítja, melyet Kevyn Rowlands, korábban a Hallmark Channel és Discovery Networks Europe munkatársa alapított.

A Zonemedia-ról
A londoni székhelyű Zonemedia a tematikus tévécsatornák egyik vezető, nemzetközi műsorszolgáltatója, képviselője és terjesztője. Az 1991-ben alapított társaság 18 irodával és stúdióval rendelkezik Európában, az Egyesült Államokban, Ázsiában és Latin-Amerikában.
A Zonemedia hat tematikus csatornát birtokol és üzemeltet: a Zone Reality-t, a Zone Europa-t, a Zone Romantica-t, a Zone Club-ot, a Zone Horror-t és a Zone Fantasy-t, melyek 125 országban, 22 nyelven sugároznak műsort, és fizetős előfizetőinek száma meghaladja a 150 milliót. Emellett a Zonemedia sikeres képviseleti tevékenységet folytat, amelynek keretében jelenleg több mint 30 nemzetközi csatorna képviseletét látja el. Ügyfelei közé tartozik a Discovery, a Viacom, a Turner, a Hallmark és az Eurosport. A Zonemedia műsorterjesztési üzletága műsorformátumokat, sorozatokat és speciális műsorokat vásárol a világ vezető gyártóitól.

A Zonemedia 90%-os tulajdonosa a chellomedia, amelyet a Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK) birtokol. A Liberty Global a világ vezető nemzetközi kábel-, és tartalomszolgáltatója, amely közvetlen és kapcsolt informatikai, kommunikációs, és szórakoztató területeken nyújt videó-, hang- és internet szolgáltatásokat. 2006. március 31-től a Liberty Global a jelenleg elérhető legmagasabb színvonalú szélessávú kommunikációs hálózatot üzemelteti, amely a világ 18 országában (Chile, Ausztrália, Japán és európai országok), 15 millió előfizetővel rendelkezik. Kínálatában többek között olyan jelentős üzleti- és tartalommegoldások szerepelnek, mint a Japánban működő Jupiter TV, vagy az európai chellomedia.

Forrás: www.uno.hu

Hozzászólások

comments powered by Disqus