SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Lenyomta az MTV a kereskedelmi tévéket

Dátum: 2004-09-20 14:04:53   |  
Szerző: postatib
Az olimpiai férfi vízilabda-döntő óta nem volt akkora népszerősége Magyar Televíziós műsornak mint tegnap este: a NévShowR aktuális, Tunéziában forgatott adásának nézettsége lenyomta a konkurens kereskedelmi csatornákon futó filmekét.
A NévShowR vasárnapi adását Tunéziában forgatták, s a jelek szerint jó ötletnek tűnt a megszokott stúdió lecserélése az egzotikus tájra: a műsor nézettsége a készülék előtt ülő lakosság körében (négy éves kor felett) 35,6 százalékra rúgott, míg a teljes lakosság arányában 19,155 százalék volt. (Az vélhetően keveseket lep meg, hogy a közszolgálati tévé közszolgálatinak nehezen nevezhető műsorral verte meg kereskedelmi konkurenseit, ám az elgondolkodtató, hogy mindezt az afrikai ország turisztikai hivatala és nagykövetsége szponzorálásával tette meg. A népszerűségért a bulvársajtó beharangozói is sokat tettek.)
Ugyanezen idősávban a teljes lakosság körében az RTL Klub-on futó Pearl Harbor 12,205, míg a TV2-es, Steven Spielberg nevével jelzett A.I. - Mesterséges értelem című film 13,105 százalékot ért el.

Az MTV tunéziai showműsorában olyan nevek léptek fel, mint Nádas György, Mary Zsuzsi, vagy Hevesi Tamás.

Forrás:www.napi.hu

Hozzászólások

comments powered by Disqus