
Megszületett a megállapodás az Origo Zrt. televíziós csatornái és az egyik legnagyobb magyarországi műsorterjesztő között, így 2010 februárjától már közel egymillió háztartásban fogható Magyarország két új tematikus csatornája, az egészségről és életmódról szóló műsorokat kínáló LifeNetwork, illetve az időjárással és a környezettudatosság témáival foglalkozó OzoneNetwork. |
A UPC Magyarország Kft. és az Origo Zrt. megállapodása szerint a csatornák februártól a UPC kábeltelevíziós kínálatában is megtalálhatóak. A két csatorna már indulása óta elérhető a Magyar Telekom otthoni és kisüzleti kommunikációs szolgáltatásainak márkája, a T-Home televíziószolgáltatói kínálatában.
A LifeNetwork tematikus televízió, életmódsorozatokkal, kórházi dokumentumfilmekkel, fikciós kórházsorozatokkal és játékfilmekkel, illetve a naponta jelentkező Life Magazinnal hiánypótló a televíziós piacon. A csatorna életmóddal, gyerekneveléssel, családdal, hétköznapinak tűnő, de létfontosságú problémákkal és kérdésekkel, gyógyászattal és különleges betegségekkel foglalkozik. Mindezt informatívan, közérthető és szórakoztató formában tálalja nézőinek.
Az OzoneNetwork tematikus televízió, amely a hamarosan már teljes műsoridőben rendszeresen képernyőre kerülő időjárás- és közlekedési jelentésekkel hiánypótló szolgáltatást jelent a televíziós piacon. Az OzoneNetwork az egyedüli csatorna, amely kiemelten foglalkozik olyan globális kérdésekkel, mint a klímaváltozás, a fenntartható fejlődés, az alternatív erőforrások, az eltűnő világok és a környezettudatos életmódra nevelés.
Az Origo Zrt. Magyarország meghatározó interaktív és multiplatform tartalomszolgáltatója a látogatottság és a hirdetési bevételek tekintetében egyaránt. Piacvezető portfóliójába tartozik a többi között az [origo] hírportál, a [freemail] levelezőrendszer, az iWiW közösségi portál, az OK.hu kereső és a Videa videomegosztó. Az Origo Zrt. a Magyar Telekom Csoport tagja.
Forrás: UPC
|