SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Nagyszabású HDTV-kampány az USA-ban

Dátum: 2004-03-17 09:12:26   |  
Szerző: postatib
A Samsung és a legnagyobb amerikai kábeltévé-szolgáltatók közösen sokmillió dolláros átfogó kampányba kezdtek az USA-ban az új generációs nagy felbontású HDTV rendszer széles körű elterjesztése érdekében.
A készülékgyártók és a szolgáltatók úgy látják, hogy minden technikai feltétel adott a hagyományos televíziózás elbúcsúztatásához, ám még ma is kevés a megfelelő program, így egyben a televíziós társaságokra is nyomást szeretnének gyakorolni. Az élesebb, nagyobb felbontású képet, valamint CD minőségű hangot kínáló HDTV készülékek még ma sem elterjedtek, pedig a készülékek készen állnak, és a kábelszolgáltatók is egymással versengve építik ki a megfelelő műszaki hátteret. A kampány pontos összegét nem nevezték meg a támogatók, csupán azt közölték, hogy nyolc számjegyű összegről van szó, tehát mindenképpen 10 és 100 millió dollár közé esnek a költségek. A reklám mellett közvetlenül a fogyasztókat megszólító akciót is kínálnak, minden kábeltévé-szerződés kötésével egybekötött Samsung HDTV vásárlásakor 100 dollár engedményt kínálnak. Mivel a világ egyik legnagyobb fogyasztói elektronikai piacáról van szó, a kampány sikere esetén a szériamennyiségek nagyságrendekkel történő növekedése miatt akár felére csökkenhet a HDTV-k ára, és ez a változás alapvetően befolyásolhatja az egész LCD-piacot.

PrimOnline