SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
Reszkethet a TV2 és az RTL Klub? Újabb akciót indít a DigiTV |
Dátum: 2006-06-02 15:17:54 | |
Újabb akcióval kedveskedik a DigiTV műholdas televízió-szolgáltató a már meglévő ügyfeleinek a labdarúgó világbajnokság előtt, vagyis havi ötszáz forintos pótlólagos bérleti díjért egy második setoboxot (dobozt) kínál számukra - tájékoztatta csütörtökön az MTI bukaresti tudósítóját Teszári Zoltán, a szolgáltatás nyújtó cég többségi tulajdonosa. |
A második doboznak köszönhetően - amelynek mindössze havi ötszáz forint lesz a bérleti díja - egy háztartásban két televízión is lehet fogni majd a DigiTV műsorait, ez különösen jól jön a labdarúgás kedvelőinek a világbajnokság idején - mondta a nagyváradi vállalkozó. Hangsúlyozta azonban: a második dobozt csak azok az ügyfelek kaphatják meg, akik június elsejéig kötöttek már szerződést a szolgáltatásra, és az első dobozt már kifizették.
Akik csak egy éven belül - tizenkét részletben - vállalták ugyanezt a költséget, csak akkor részesülhetnek ebben a kedvezményben, ha kifizetik az első doboz teljes árát. Az MTI-nek arra a kérdésére, hogy miért csak a meglévő ügyfelekre vonatkozik ez az akció, vagyis miért nem lehet mostantól eleve két dobozra előfizetni, a vállalkozó azt felelte: olyan nagy igény lenne a második dobozos előfizetésre, hogy a cég egyelőre nem tudná kielégíteni mindenkinek az igényét. Ez azonban nem jelenti azt, hogy középtávon nem fogják majd az újabb előfizetőknek is felajánlani ezt a lehetőséget - fűzte hozzá. Arra a felvetésre, hogy a DigiTV jelenleg Magyarországon támadások kereszttüzében áll, Teszári Zoltán kifejtette: nem érti, miért ez a nagy felháborodás. Emlékeztetett: a DigiTV jelen pillanatban hatvanezer ügyféllel rendelkezik Magyarországon, ezen kívül csaknem húszezer a még várakozók száma. Teszári szerint a konkurrens UPC Direct ha veszített is ügyfeleket emiatt, a veszteség csak minimális, nem több tíz százalékosnál. Nagyon kevesen mentek át a DigiTV-hez csak azért, mert nem voltak megelégedve a UPC Direct szolgáltatásával - fűzte hozzá. Teszári Zoltán szerint tehát a DigiTV legnagyobb részben nem a UPC Directtől hódított el klienseket, hanem a piac bővülésével érte el eddigi pozícióit, új - és nem valahonnan \"átpártolt\" - előfizetőket szerzett abból a másfél millió háztartásból, amely nem részesülhetett kábelszolgáltatásban. A DigiTV szolgáltatását a romániai bejegyzésű RDS-RCS kábeltévé- és internet-szolgáltató konzorciumhoz tartozó magyarországi Egyesült Magyar Kábeltelevízió Kft. nyújtja Magyarországon. A harmincöt esztendős Teszári Zoltán cége, az RCS Management többségi tulajdonnal (57 százalékkal) rendelkezik a holland Cable Communications System NV-ben, ennek egyik alapítója és ügyvezető igazgatója. Magánszemélyként további öt százalékot birtokol, a többi résztulajdonos két külföldi befektető társaság (egy osztrák és egy amerikai), illetve még három román magánszemély. E holland cég tulajdonában van a romániai RDS-RCS részvénytársaság 93 százaléka. (MTI) Forrás:www-vg.hu |
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |