SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Rövidhírek

Dátum: 2010-01-26 14:43:41   |  
Nem elbocsátás, fizetéscsökkentés lesz az MTV-nél, az osztrák IPTV elérte a 100 ezer előfizetőt, elindult a History a FiberNet-nél, félrevezető reklámok miatt büntettek egy olasz bankot.

 

Az osztrák IPTV elérte a 100.000 előfizetőt. A Telekom Austria 2008 végén még csak 64 ezer felhasználóval rendelkezett, amit mára sikerült 100.000-re növelniük. A kínálatukban a 90 televíziós csatornán túl egy 300 címből álló digitális videotéka is megtalálható, valamint több mint 300 rádióadó és különböző interaktív szolgáltatások. Az alapcsomag 1400 forint, az ADSL előfizetéssel párosuló kb. 3000 forint.

200 ezer euróra büntettek egy bankot Olaszországban, egy helytelen reklám miatt. Tisztességtelen kereskedelmi fogása miatt a Banca Mediolanumot, mely 2009 márciusában minden kommunikációs csatornán (televízió, rádió, internet, nyomtatott sajtó) hirdette a félrevezető hitelajánlatát, most kb. 54 és fél millió forintnak megfelelő összegre büntették. Az említett ajánlatban ugyanis „elfelejtették” közölni, hogy az ígért 3%-os THM csak június 30-ig marad érvényben, és eleve csak 12.000 eurós összeg felvétele felett.
 

Elindult a History csatorna hazánkban a FiberNet szolgáltatásában. Müller Mihály médiaigazgató elmondta, hogy „a History az egyik legérdekesebb csatorna azok közül”, melyeket 2010-ben a kínálatukhoz adtak. Hozzátette, hogy elsődleges céljuk a legjobb minőségű programokat eljuttatni a nézőkhöz. A FiberNet-en kívül a UPC,  a T-Kábel,  a PR Telecom,  a Tarr, Zelka, a Antenna Digital, a Rubicom és a Vidanet kábel TV-s szolgáltatásaiban, valamint a T-Sat DTH kínálatában is megtalálható a csatorna.

Nem elbocsátás lesz, hanem fizetéscsökkentés az MTV-nél. „A Népszabadság értesülésével ellentétben a Magyar Televízió nem tervezi az idén 400 ember elbocsátását. Csökkenti ugyanakkor a kiemelt fizetésűek számát.” – olvashatjuk a sajtóközleményben. A Népszabadság cikkére reagálva azt is közölte az MTV, hogy valótlan az állítás, miszerint a „tavaly a köztévé két csatornájára együttesen is csak a nézők hat százaléka volt kíváncsi, szemben a kereskedelmi televíziók 20-25 százalékos közönségarányával.”Schatz Péter üzleti és termékfejlesztési igazgató állítja, ennek csaknem a kétszerese volt a közönségarány. 

Forrás: rapidtvnews.com, satnews.it, MTV, broadbandtvnews.com
 
sat.hu

 

 



Hozzászólások

comments powered by Disqus