SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
Sztárhírek mobilon: újdonsággal jelentkezik a TV2 |
Dátum: 2006-07-24 22:04:40 | |
Aktív Starnews néven a TV2 elindítja Magyarországon az első mobiltelefonra szabott televíziós műsorát. 2006. július 24-től a t-zones-on wapolók minden délután – már az Aktív esti adása előtt – megnézhetik a műsor sztárhíreinek mobilra vágott változatát - áll a csatorna által kiadott közleményben. |
Az 1-3 perces anyag a hazai és a külföldi sztárvilág aktuális pletykáit, botrányait, híreit ismerteti. A letölthető tartalom nagyrészt, de nem teljes mértékben fedi majd az Aktív sztárvilág rovatának tartalmát, s hírei között lesznek olyanok is, amelyek a televízióban nem, csupán a mobilra vágott változatban kapnak majd helyet. Elkezdődött a mobil televíziózás korszaka Magyarországon: a tévéadások puszta továbbítása mellett első alkalommal jutnak előnyhöz a mobiltévét választók a TV2 új fejlesztése révén.
A csatorna által elsőként a T-Mobile felhasználóknak kínált tartalma, az Aktív Starnews kihasználja a digitális mobiltechnológia nyújtotta előnyöket, azaz nem adott időben kínál meghatározott programot, hanem a televíziós adást megelőzően, ki-ki saját igénye szerint töltheti le a mobilra vágott műsort, mégpedig minden nap az Aktív adásba kerülése előtt, sőt a wapolók akár a korábbi sztárhíreket is megtekinthetik. \"A digitális átállást többnyire a televíziókészülék tükrében vizsgáljuk, holott azt sem szabad figyelmen kívül hagynunk, hogy a technológia ezen bőven túlmutat, új és új eszközöket vonultat fel, újabb és újabb igényeket teremtve\"- mondta Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelemi igazgatója. - \"A mobil műsorok gyerekcipőben járnak, hiszen még az is újdonságnak számít, hogy a televízióban futó programokat telefonon is nézni lehet. A TV2 új fejlesztése ennél jóval messzebbre megy: igazi újdonsága abban áll, hogy ez az első TV2 által kimondottan mobiltelefonra készített tartalom, s bár összefügg a csatorna egy adott műsorával, tartalma nem csupán annak másolata. Ehhez az újdonsághoz a TV2 a hazai hírműsorok egyik leghitelesebb és legkedveltebb adását, az Aktívot választotta, mivel nézeteink szerint a digitális világban csupán az Aktívhoz hasonló erős márka és tartalom jelenthet értéket.\" Forrás: www.vg.hu |
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |