SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Több a digitálisan tévéző, a UPC piacvezető maradt

Dátum: 2011-02-23 19:25:12   |  
A televíziós piac egészét nézve a UPC megőrizte vezetői pozícióját, a céget a Digi követi 3,1%-kal lemaradva. A digitálisan televíziózók száma elérte az 1,4, milliót.

 

A 2010-es decemberi eredmények alapján a UPC maradt a vezető a hazai televíziós előfizetések terén. A pontos adatokat az NMHH tette közzé, a Liberty Global tulajdonában lévő vállalat –nem tekintve a különböző platformokat- 29%-os részesedéssel rendelkezik a piacon. A Digi a második helyen található 25,9%-kal, a Magyar Telekom T-Home-ja 25%-kot szerzett, a FiberNet piaci részesedése pedig 4,7% volt.

Az Hírközlési hatóság becslései szerint a körülbelül 3,8 millióra becsült magyar háztartás közül 3 millióban volt tavaly év végén valamilyen előfizetéses tévészolgáltatás. A fent maradó lakásokban és házakban tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat, vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek.

A műholdas platformot a gyorsjelentés teljesen fel tudta térképezni, itt továbbra is a Digi a piacvezető, de a novemberi 45,6 százalékról 45,2 százalékra csökkent a piaci részesedése, a UPC-é maradt 21,8%, a Magyar Telekomé viszont emelkedett 28,8%-ról 29,3%-ra.

A digitálisan tévéző háztartások száma tovább nőtt 38 ezerrel, 1,424 millióra.

A gyorsjelentés letölhető és elolvasható ITT

Forrás: nmhh.hu

 



Hozzászólások

comments powered by Disqus