SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
700 000 UPC DTH előfizető |
Dátum: 2013-01-23 22:24:55 | hír |
A UPC DTH előfizetőinek száma átlépte a 700 000 főt, amely az elmúlt két évre nézve mintegy 200 000 új előfizetőt jelent. |
Miután a cég kettéválasztotta műholdas és kábeles szolgáltatásait a magyar, cseh, szlovák valamint a FocusSat révén a román piacon is, a UPC DTH olyan ügyfélközpontú szervezetté vált, amely mintegy 10 százalékkal képes évente növelni előfizetői bázisát.
A UPC DTH egyetlen célja, hogy a régió legkiválóbb műholdas szolgáltatója legyen, nagy gondot fordítva azon működési területekre, melyek által még élménydúsabb szolgáltatás nyújtható a fogyasztóknak. A közelmúlt tesztjei azt mutatják, hogy a UPC DTH versenytársainál jobb technikai minőséget produkál, valamint, hogy a pontos és gyors beüzemelés szintén vonzó az ügyfelek számára. Mindemellett az elmúlt éveket folyamatos termékfejlesztés és a minőségi csatornák számának növelése jellemezte. A UPC DTH díjnyertes ügyfélszolgálatára is nagy gondot fordít. A szolgáltatás egyszerűen elérhető vehető hagyományos telefonon, Skype-on vagy az automata visszahívási rendszerben, melyet akár a honlapon, akár a Facebook oldalon keresztül is igénybe vehetünk. A nagynevű, az ügyfélkezelés minőségét osztályozó Stevie© Award egyik díjazottja 2012-ben a UPC DTH egyik ügyfélszolgálati partnere, a CCC lett. „Befektetéseink megtérülését nagy öröm látni, a 700 000 előfizető a régióban pedig valódi mérföldkő. Növekedésünk jól láttatja mindazt az energiát, amelyet programjaink színesítésébe, csomagjaink változatosabbá tételébe fektetünk.” – nyilatkozta Magnus Ternsjö, a UPC DTH ügyvezető igazgatója. „A jövőben is a fogyasztói élményre és a termékfejlesztésre összpontosítunk. 2013-ban nem csupán az a célunk, hogy nézőink több csatorna közül választhassanak, mint például a HD csatornák, hanem az is, hogy berendezéseink által minél magasabb szintű látványt nyújtsunk.” Egy mostani interjúban Ternsjö úr a fogyasztóközpontúságot, a minőségi tartalmak rugalmas és mindenki számára elérhető módon való, folyamatos bővítését, továbbá az első osztályú szolgáltatásokat emelte ki mint a sikeresség zálogát. Egy olyan kutatásról is beszámolt, amely szerint a UPC DTH előfizetői elégedettebbek mint a versenytársakhoz pártolt fogyasztók. Ugyanitt mutatott rá, hogy jelenlegi és jövőbeli csatornáik kiosztását szintén kutatások támasztják alá, ilyen többek között a 2013-as HD tartalom is. A teljes interjú Magnus Termsjö-vel, a UPC DTH S.à r.l. ügyvezető igazgatójával csatolva található képpel és a négy UPC DTH márka logójával: UPC Direct (Magyarország), freeSAT (Csehország, Szlovákia) és FocusSat (Románia).
|
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |