SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

A koreaiak átértékelnek: OLED vs. Ultra HD

Dátum: 2012-12-18 16:36:36   |  hír
A koreai laposképernyő-gyártók átértékelték és áttervezték prioritásaikat a következő évekre nézve, amely nagyban köszönhető annak, hogy az AMOLED nehezen értékesíthető.

Az AMOLED TV értékesítése nehézségekbe ütközik, míg az Ultra HD-t egyre ígéretesebbnek találják a koreai gyártók, azért is döntöttek úgy, hogy a hangsúlyt a jövőben utóbbira helyezik.

 
2012. eleje óta a Samsung és az LG is bemutatta 55 hüvelykes AMOLED képernyőjét a CES-en, és mindketten arról beszéltek, hogy nagy méretű AMOLED képernyő tömeggyártására készülnek egy éven belül. Ennek ellenére a kereskedelmi terveket elhalasztottták.
 
Samsung Flexible Amoled
 
A végfelhasználó számára vonzóbb egy nagyobb és olcsóbb LCD TV, mint egy csúcskategóriás, vékony kivitelű, divatos OLED. A hangsúly az OLED technológiáról áthelyeződött a HD-ra. Az OLED tévéknél a magas gyártási költségek magas végfelhasználói árhoz vezetnek, és ez alapvetően visszaveti a vásárlói igényt. Nagy méretben ráadásul túlságosan sérülékenyek is, és ez jelentősen csökkenti a képernyők élettartamát.
 
A koreai gyártók 2012 során az ultra HD-ben nagyobb lehetőséget láttak, és úgy érzik, a vásárlók tájékoztatása annak előnyeiről és kiváló képminőségéről is jóval előre haladottabb, mint az OLED esetében. Ráadásul ezeknek a készülékeknek az előállítása is egyszerűbb.
 
Forrás: broadbandtvnews.com

Kapcsolódó hírek:

Fullosabb a Full HD-nál
A Sony Ultra HD TV-je tartalommal érkezik a fogyasztóhoz



Címkék: AMOLED OLED LCD HD Ultra HD 4K 2K képernyő 

Hozzászólások

comments powered by Disqus