SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

A közösségi média befolyásolja a tévénézést

Dátum: 2014-07-06 19:19:45   |  érdekes
Szerző: dorka
Hétből egy ember a közösségi médiából nyer ihletet, mit nézzen a tévében.A közösségi média egyre elterjedtebb, és ez befolyásolja a tévénézési szokásokat is.

A felmérés a britek tévézési szokásait vizsgálta, amelyből kiderült, hogy hétből egy Facebook felhasználó a közösségi oldalon vitatja meg, mit néz vagy nézzen a tévében. A Twitter esetében ez a szám hatból egy felhasználóra igaz. Természetesen ez a magatartásforma a fiatalabb korosztályra a legjellemzőbb, és mondanunk sem kell, csakis az internetfelhasználók esetében.

A YouView egy angol internetes televíziószolgáltatás, a cég gyártási igazgatója úgy véli: „Mindegy, hogy a közösségi média befolyásol bennünket, vagy a barátoktól, családtól kérünk tanácsot, úgy tűnik, hogy a személyes vélemények számítanak akkor igazán, ha el akarjuk dönteni, érdemes-e odakapcsolni egy adott műsorra, vagy sem.”

A nyomtatott televíziós műsorújságok kora leáldozott a felmérések szerint, 10-ből egy ember már valamilyen alkalmazást használ mobileszközén, hogy megtudja, mi megy a tévében.



Hozzászólások

comments powered by Disqus