SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
A Netflix többet költ tartalomra a BBC-nél |
Dátum: 2015-03-15 13:23:20 | érdekes Szerző: dorka |
Az online videómegosztó óriás többet invesztál tartalomba, mint a BBC, a kábelipar pedig tovább növekszik, derült ki egy új elemzésből. |
A Netflix többet invesztál tartalomba, mint a BBC, többek között ez is kiderült A történet a számok mögött elnevezésű szekcióülésen, ahol az IHS elemzőcég adatairól beszélt Ben Keen vezetőelemző, és azt is elmondta, hogy a Netflix a Discovery-nél is többet költ sportjogokra, habár a Sky-t nem előzte meg. Keen arra is rámutatott, hogy szoros kapcsolat figyelhető meg a tartalomra fordított pénz és az előfizetői bázis növekedése között, az egyik generálja a másikat, oda-vissza. Bár a Netflix jelenleg bevétele 20%-át fordítja saját gyártású műsorokra, ez az arány is folyamatosan növekszik. Keen szerint 2018-ra megduplázódik majd a globális online videópiac bevétele. A kábelpiac tekintetében az elmúlt tíz évben a méret megduplázódása volt megfigyelhető Európában, és 12 milliárd dolláros növekedés a bevételben. Bár a kábelszolgáltatók előfizetőket veszítenek, az iparág maga még mindig növekszik. Ezt nagyban segíti a digitális tartalmak megjelenése, arról nem is beszélve, hogy a kábelszolgáltatók bevételének 50%-a az internetből és telefonszolgáltatásokból származik. |
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |