SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Célközönségre szabott reklám a set-top boxokon

Dátum: 2013-01-31 15:17:04   |  hír
A BSkyB, a brit műholdas TV- és internetszolgáltató már idén nyáron kihasználja az internetre csatlakoztatott dekóderekben rejlő lehetőséget, célközönségre szabott reklámokkal bombázza majd a nézőit.

Az AdSmart névre keresztelt technológia lényege, hogy a set-top boxon tárolja a reklámokat, és különböző hirdetéseket jelenít meg az egyes háztartásokban, akik egyébként ugyanazt az élő műsort nézik. Hogy mi alapján jelenik meg ez vagy az a hirdetés az otthonokban, azt a szolgáltató határozza meg. 

A módszerrel egy bank például más szolgáltatását tudja reklámozni a magas bevétellel rendelkező háztartások számára, és más ajánlatot tud megjeleníteni a többieknek. „Megtehetjük ezt, mert a tulajdonunkban van és mi is üzemeltetünk egy teljes internetre csatlakoztatott set-top box platformot, és azért van a dekódereken ez a tárhely, hogy eladhassuk a hirdetőknek, mert az értékes tartalmunkkal már megnyertük a nézőket.”
 
2012. dec. 31-én 1,715,000 Sky+ HD dekódert tartottak számon, amelyeket internetre csatlakoztatva használtak. BSkyB szerint az AdSmart lehetőséget ad akár arra is, hogy helyrajzi alapon hirdessen valaki, vagy jó opció lehet olyan különleges márkák számára, amelyek a mostani reklámmodellből ki vannak zárva.
 
Forrás: broadbandtvnews.com

 



Hozzászólások

comments powered by Disqus