SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
Saját híroldal indítására utalt az RTL vezére |
Dátum: 2021-06-14 13:16:26 | hazai Szerző: Kriszti |
Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Indexnek adott interjújában ismét elmondta, hogy nem vonulnak ki Magyarországról, hogy náluk a menedzsmenttől függetlenül működnek a szerkesztőségek, és a híradót írásos hírszolgáltatással és podcasttal egészítenék ki. |
A 2020-as televíziós állami reklámköltés 9 milliárdot tett ki, ebből az RTL 2,5 milliárdot kapott. Ez 30 százalékot jelent, „miközben a reklámpiacon ennél jóval nagyobb a részesedésünk. Ugyanakkor azt gondolom, hogy még a médiapiaci súlyunknak megfelelő, az idézettnél nagyobb arányú állami költés sem szorulna további magyarázatra, különösen egy olyan évben, amikor pandémia van, ezért minden kormánynak kiemelten fontos, hogy a lehető legtöbb állampolgárt érje el az üzeneteivel” – mondta a vezérigazgató. "Tavaly tavasszal ”brutális reklámbevétel-csökkenést" kellett elszenvedniük, de hamar sikerült átszervezni a tévé működését, és a nagy arányú nézettség-növekedést az előnyükre fordították új műsorokkal." A szabadidőért folytatott versenyben az Xbox, a TV2 és az Index is ugyanúgy riválisa az RTL-nek, de a legfőbb versenytársaknak a Netflixet, a Youtube-ot és az HBO Go-t tekinti. A teljes cikk elérhető az Index hírportálon. |
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |

- A 24.hu-tól érkezik az RTL új híroldalának vezetője
- Direct One: több mesefilm és vígjáték a Direct Now alkalmazásban
- 5G-n vinné el a netet és a tévét az otthonokba a Telenor
- Nyereményeső a Direct One-nál
- Streaming dobogósok Magyarországon: Netflix, RTL Most és HBO Go
- Eurosport már 4K-ban is a Telekom előfizetőinek
- A Mindig TV előfizetői bázisa apad
- Egy hete Direct One a korábbi UPC Direct
- Teszteltük az új Mindig TV Extra beltéri egységet - folytatódik a DVB-T2 átállás
- Itt a UPC Direct Now! – a UPC Direct új innovatív szolgáltatása