SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

A reklámozás új formái támadnak hamarosan

Dátum: 2012-11-12 21:32:04   |  nagyvilág
2016-ra 87 millió lesz azon amerikai háztartások száma, amelyek okostévét használnak. A szakemberek szerint az internetképes tévékészülékek új lehetőséget jelentenek a reklámok közlésére.

 

A Park Associaciates új kutatása, amely az Internetre csatolakoztatható televíziós környezet: A televíziós reklámok új generációja nevet viseli, azokat az új lehetőségeket veszi sorra, amelyeket a connected TV platformok (connected tv = internetre csatlakoztatható tv) növekvő elterjedtsége és használata tesz lehetővé az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában.
 
 
„Ezek a rendszerek lehetővé teszik, hogy a reklám az elektronikai eszköz navigációjába és a tartalomkeresésbe épüljön be, a fogyasztókat így befogadóképesebbé teszi, és behatóbb márkatapasztalatot szerezhetnek. Ennek eredményeként az internet kapcsolatos tévét használó amerikai háztartások 50%-a úgy vélte, hogy ezek a fajta reklámok, mint tartalmak jelennek meg, és hasznos információt nyújtanak, valamint könnyebb rájuk emlékezni és rájuk klikkelni.” Arról se feledkezzünk meg, hogy ezen háztartások 55%-a legalább évi 75 000 dollárt keres (több mint 16 és fél millió forintot) és átlagosan 11 internetképes eszközzel rendelkezik.
 
Nagy részük, azaz 72% szerint a connected tv platformokkal jobban megéri tévét nézni, és 65% szerint ez a technológia a tévénézést élvezetesebbé teszi.
 
„A fogyasztók befogadóbbak a reklámmal kapcsolatban, amely a márkafókuszú megközelítésnek köszönhető.” - véli a szakemberek.
 
Forrás: broadbandtvnews.com

 



Hozzászólások

comments powered by Disqus