SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

A tévéműsorok idejének akár egy százalékát kiteszik a szponzorhirdetések

Dátum: 2014-06-24 19:10:58   |  hazai
Szerző: dorka
Az NMHH felmérése a televíziós támogatói üzenetek idei első negyedévéről.

A Médiatanács június 12-ei ülésén elfogadta azt az NMHH-tanulmányt, amely a televíziókban és a rádiókban 2013. július-december között közzétett új reklámszpotok elemzésével foglalkozik.

Az eredményeket jól átlátható képeken megtekintetitek ITT

Melyek a legtöbbször látható márkák? Melyek a legtöbb cégtől érkező szponzorhirdetést népszerűsítő műsorszámok? Ezekre a kérdésekre is választ kapunk.

Forrás: NMHH, nmhh.hu



Hozzászólások

comments powered by Disqus