SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
Hagyományos TV kontra modern élmények |
Dátum: 2013-02-27 21:06:30 | nagyvilág |
A több képernyőn történő tévézés elsősorban a fiatalabb korosztályban terjed, a Discovery 5000 tévénéző megkérdezésével készíttetett felmérést Közép-Kelet-Európában és a közél-keleti térségben. |
A Televízió Mindenütt Közönség felemelkedése, ez a címe a felmérésnek, amelyet több mint 10 közép- és kelet-európai, valamint közel-keleti piac bevonásával készített a Discovery, így Bulgária, Csehország, Magyarország, Lengyelország, Románia, Oroszország, Dél-Afrika, Törökország, Ukrajna és az Egyesült Arab Emírségek is részt vettek a kutatásban. Alig meglepően az az eredmény született, hogy a fiatalabb felhasználók, és a technológiai újdonságokra nyitott közönség az első, aki az újításokat és új szolgáltatásokat igénybe veszi.
„Ez egy hihetetlen izgalmas időszak a televíziós ipar és a tévénézők számára, akik élvezik a nagyobb szabadságot, hogy elérthetnek tartalmakat és kommunikálhatnak a tartalmak segítségével több képernyőn és a közösségi médián keresztül. A tanulmányból kiderül, hogy az emberek többet néznek hagyományos tévét, mint valaha, és hogy a hagyományos tévé hogyan egészül ki és gazdagodik új viselkedési formákkal a közönség részéről a közép- és kelet-európai, valamint közel-keleti piacokon.” – nyilatkozta Caleb Weinstein, a Discovery Networks EMEA szenior alelnöke és ügyvezető igazgatója.
Az online tévézés a 10-ből 8 országban mindennapos tevékenység, míg az on demand („videó, amikor akarom”) tartalmak igénybe vétele kevésbé számít hétköznapinak. A második képernyő használata még mindig gyerekcipőben jár. Törökországban és az arab térségben magasabb azoknak az aránya, akik néztek tévéközvetítést a tábla PC-jükön, mint a többi említett országban.
Forrás: broadbandtvnews.com
|
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |