SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ |
Ugrásszerűen megnőtt a termékelhelyezések száma Magyarországon |
Dátum: 2018-02-23 15:39:36 | hazai Szerző: oliver_m |
Magyarország két vezető televíziós csatornája, az RTL Klub és a TV2, jelentősen megnövelte a termékelhelyezéseket műsoraikban. Egyik közleményében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság arról számol be, miszerint közel 3500 tartalmat vizsgált meg az év első feléből. Ez a vizsgálat első alkalommal tartalmazta a két csatorna által gyártott médiaszolgáltatásokat. Ebből az derült ki, hogy a termékelhelyezések száma az előző évihez képest csaknem 75 %-kal növekedett. Az RTL Klub esetében ez a szám a 2016-os első félévi adatok szerint 6378-ról közel 14000-re, míg a TV2-nél 4609-ről 5204-re emelkedett. Az NMHH azt is megjegyzi, hogy a csatornák a termékelhelyezést jelző feliratot is sűrűbben használják, mint ezelőtt. Hozzáteszik továbbá (azt is), hogy a nagyobb márkák kevésbé gyakran fordulnak elő a termékmegjelenítések között a klasszikus reklámfelületekhez képest.
Forrás: https://www.broadbandtvnews.com |
Hozzászólások |
comments powered by Disqus |

- A 24.hu-tól érkezik az RTL új híroldalának vezetője
- Saját híroldal indítására utalt az RTL vezére
- Direct One: több mesefilm és vígjáték a Direct Now alkalmazásban
- 5G-n vinné el a netet és a tévét az otthonokba a Telenor
- Nyereményeső a Direct One-nál
- Streaming dobogósok Magyarországon: Netflix, RTL Most és HBO Go
- Eurosport már 4K-ban is a Telekom előfizetőinek
- A Mindig TV előfizetői bázisa apad
- Egy hete Direct One a korábbi UPC Direct
- Teszteltük az új Mindig TV Extra beltéri egységet - folytatódik a DVB-T2 átállás