SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

Ugrásszerűen megnőtt a termékelhelyezések száma Magyarországon

Dátum: 2018-02-23 15:39:36   |  hazai
Szerző: oliver_m

Magyarország két vezető televíziós csatornája, az RTL Klub és a TV2, jelentősen megnövelte a termékelhelyezéseket műsoraikban.

Egyik közleményében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság arról számol be, miszerint közel 3500 tartalmat vizsgált meg az év első feléből.

Ez a vizsgálat első alkalommal tartalmazta a két csatorna által gyártott médiaszolgáltatásokat.

Ebből az derült ki, hogy a termékelhelyezések száma az előző évihez képest csaknem 75 %-kal növekedett.

Az RTL Klub esetében ez a szám a 2016-os első félévi adatok szerint 6378-ról közel 14000-re, míg a TV2-nél 4609-ről 5204-re emelkedett.

Az NMHH azt is megjegyzi, hogy a csatornák a termékelhelyezést jelző feliratot is sűrűbben használják, mint ezelőtt.

Hozzáteszik továbbá (azt is), hogy a nagyobb márkák kevésbé gyakran fordulnak elő a termékmegjelenítések között a klasszikus reklámfelületekhez képest.

 

Forrás: https://www.broadbandtvnews.com



Hozzászólások

comments powered by Disqus