SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

A kábelipar nincs felkészülve a változásokra

Dátum: 2013-09-22 19:41:36   |  nagyvilág
„Az embereknek 15 percen át kell magyarázniuk a call centernek, hogy mi nem működik, majd kivenniük egy fél napot…” - hangzott el egy kábelTV-s konferencián.

„… A szolgáltatások különböztetnek meg, és jó ideje épp ez az, ami az utolsó helyen szerepel.”  - nyilatkozta Ben Verwaayen, a KPN, a BT és Alcatel Lucent korábbi ügyvezető igazgatója a CTAM EuroSummit kábelTV-s konferencián.
 
 „Az üzletágunk sosem volt túl jó abban, hogy biztosítsa, hogy minden megfelelően működik. (…) A dolgoknak mindig működniük kellene, és ez azt jelenti, hogy a szolgáltatás az első; de ma ez áll az utolsó helyen. Szkeptikus vagyok azt illetően, hogy ez az iparág változni tud. Az egyszerű műsorszórás nem lesz elég.”
 
Verwaayen úgy véli, hogy a kábeliparnak alkalmazkodni kéne a megújult szituációhoz, méghozzá gyorsan. A vásárlóközönség megváltozott, ma minden a gyorsaságon múlik. Ami régen gyors volt, ma csigalassúságúnak számít. Ha egy cég nem tud gyorsítani a döntési folyamatain, lemarad. A technológia globális lett. Erre a legjobb példa, hogy nemrég a Google ajánlatot tett az NFL közvetítési jogainak (NFL - a legnagyobb amerikaifutball-szövetség) megvásárlására.
 
„Az iparnak konszolidációra van szüksége, túl sokan vagyunk. Nézzük csak meg az Egyesült Királyságot, 10 nagy piaci szereplő van, míg Európában 128. Ez több mint a tízszerese, és nincs esély, hogy ennyien fennmaradnak.”



Hozzászólások

comments powered by Disqus