SAT.HU ANTENNA SZAKÁRUHÁZ TERMÉKAJÁNLÓ

A TV maga a közösségi médium

Dátum: 2014-11-23 13:04:30   |  nagyvilág
Szerző: dorka
Az emberek együtt nézik, családdal vagy barátokkal, egy szobában ülve, és rendszerint más közösségi médiaoldalakat böngészve közben mobileszközeiken.

A november 21-ei televíziós világnap alkalmából a nagy európai szervezetek kiadtak egy jelentést arról, hogy a tévé és a közösségi média hogyan egészítik ki egymást. Kiderült, hogy a többképernyős tévézés hogyan vált mainstream, azaz a többség által űzött, elfogadott tevékenységgé sok országban, és hogyan befolyásolja a tévé az online kommenteket.

Lássunk néhány érdekességet:

  • Az Egyesült Királyságban ma már a nézők 74%-a vesz elő valamilyen internetes mobileszközt tévénézés közben, a reklámok alatt, és itt nincs túl nagy különbség a különböző korcsoportok szokásai, a nemek és a demográfiai csoportok között.
  • A legtöbb tévéshow generál valamilyen közösségi médiás kommentfolyamot, de azok, amelyeket a legtöbben figyelik és kommentelik; a sportközvetítések és a valóságshowk.
  • A svájciak 37%-a úgy gondolja, az általános és normális, hogy internetet használunk tévézés közben.
  • Spanyolországban a megkérdezettek 62%-a használt rendszeresen valamilyen második képernyőt tévézés közben tavaly, ez 11%-os emelkedés a 2012-es adatokhoz képest.
  • Svédországban 55% a tévénézés alatt okostelefont, tabletet vagy számítógépet használok aránya.
  • Lengyelországban a televíziózás alatt folytatott többképernyős tevékenység majdnem fele kötődött ahhoz a műsorhoz, amit éppen a nézők a tévén követtek. 


Hozzászólások

comments powered by Disqus